středa 14. prosince 2011

CO JSME DOPOSUD VYTVOŘILY (MOJE A HOLEK VÝROBKY)

Adriančina koláž,vytvořena v jejích 4 letech
rámečky pro mojí babičku k svátku,ještě jsme dodali fotografie
přáníčko pro manželovu maminku
Adriančina čarodějka,kterou darovala mojí mamince do nemocnice,než zemřela
Moje první decoupage
manželova první decoupage pro ještě nenarozenou Magdalenku Josefinu
Adriančina sovička (5,5let)
Naše mýdla
 zdobili jsme si i trička


rychlo kostým pro Elianku Helenku
Holky si vytvořily ptáčky Jarabáčky
maminka si ráda vystřihuje



dáreček pro manželovu maminku (únor 2012)
bodíčko pro Magdalenku Josefinku
vzpomínkový rámeček pro Elianku

koníček od Adrianky (5,5 let)
maminčiny quillingové prvopočátky

Zdobila jsem Adriance hrneček do školky
naše podzimní koláž


tvořily jsme obrázek z rýže,kterou jsme obarvily v barvičkách na vajíčka
další naše podzimní dekorace,tentokráte do okna
holky si stěžovaly,že nemají žádné nádobí,tak jsem ji vyrobila hrnečky
podzimní věneček na dveře
moje vlastnoruční girlanda


Adrianka začala chodit na keramiku ve školce a moc ji to baví


uhlička na barvy a jiné maličkosti:
na aukru jsem si koupila starý cestovní kufr a nápad byl na světě:
 Nejprve jsem ji očistila,obrousila,naimpregnovala a dala se do díla


 ve skutečnosti je žlutější než vypadá na fotkách,
holkám se natolik líbila,že ji chtěly na hračky,
tak budu muset sehnat ještě alespoň tři (pro každou jednu)
a dát se do díla :-)

druhý výrobek naší prvorozené dcerky Adrianky
tentokráte MIKULÁŠ

Žádné komentáře:

Okomentovat