středa 4. ledna 2012

JABLEČNÝ DEZERT

Zatím co prostřední Elianka Helena spí,já jsem se koukala na své oblíbené blogy,až jsem skončila na blogu
http://lucie-myworld.blogspot.com/, a protože jsem se zrovna docela nudila a blog jsem doprohlédla,neodolala jsem a vyzkoušela jablečný dezert,který pekla i Lucie.
Zatím je ještě v troubě,ale nádherně voní a jeho příprava je velice jednoduchá,takže ho zvládla i moje šestiletá Adrianka Marie téměř sama:-)
A tady je postup i výsledek a recept si od Lucie půjčuji-děkuji:-)

Jablečný dezert-RECEPT
45 dkg strouhaných jablek
45 dkg hrubé mouky
45 dkg pískového cukru
3 vejce
2 lžíce oleje
1 dcl mléka
2 prášky do pečiva
5 lžic kakaa
1 lžíce rumu

Do mísy nastrouháme jablíčka a pak přidáme ostatní ingredience.
Vše smícháme dohromady a nalijeme na plech vyložený pečícím papírem. Pečeme v předehřáté troubě na 180°C. Moučník pocukrujeme nebo potřeme čokoládou na vaření,rozpuštěnou ve vodní lázni a dozdobíme strouhaným kokosem nebo oříšky.






a ještě jedna před konzumací MŇAM


Žádné komentáře:

Okomentovat