středa 18. ledna 2012

A JDE SE K ZÁPISU:-)

TO TO UTEKLO TĚCH ŠEST LET  ,VŽDYŤ JE TO TEPRVE NEDÁVNO,CO MI PANÍ DOKTORKA MACIÚCHOVÁ ŘEKLA "MILÁ MAMINKO,VIDÍM JEDEN ŽIVÝ PLOD", A TENTO PLOD MÉ VELKÉ LÁSKY VYROSTL DO KRÁSY,INTELIGENCE A ŠKOLNÍCH POVINNOSTÍ.
  JSEM NA TEBE MOC PYŠNÁ,ADRIANKO MOJE,A TATÍNEK SE TAKÉ NEMŮŽE DOČKAT,AŽ MU PO ZÁPISU ZAVOLÁME:-)
VÍM,ŽE TO S NÁMI NEMÁŠ NĚKDY VŮBEC JEDNODUCHÉ,PROTOŽE JSME PŘÍSNÍ MOŽNÁ AŽ MOC,ALE UVĚDOMUJEME SI TO, A SLIBUJEME,ŽE HNED JAK TO BUDE JEN TROŠKU MOŽNÉ,BUDEME ZASE O TROŠKU VÍC TOLERANTNĚJŠÍ.NÁM SE TO JAKO DĚTEM TAKÉ MOC NELÍBILO,ALE TEĎ JSME MOC RÁDI ZA TO JAK JSME BYLI VYCHOVÁVÁNI MY NAŠIMI RODIČI A PRARODIČI,SNAD TO TAKÉ JEDNOU COBY MAMINKA DOCENÍŠ:-)
PŘEJEME TI TEDY,AŤ VEZMEŠ TENTO DNEŠNÍ DEN TVÉHO ZÁPISU DO ŠKOLY JAKO VELKOU VÝZVU,KTEROU S PŘEHLEDEM ZVLÁDNEME.





7 komentářů:

  1. to je tak krásně napsaný,až mi do očí stouply slzy.Držíme palečky!jana Mu

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji Adriance...prožila jsem to 4x, jednou sama a 3x s dětmi,ale stejně mě to dojímá. Tady jsou zápisy zítra a moje 13ti letá dcera se moc těší, nejen že se budou účastnit zápisu a vodit rodiče a školáčky...ale od září jako deváťáci, jednoho prvňáčka vyfasují a jsou jim po celý rok patronem. Čekají na ně před školou a vodí je do šatny a do tříd,při školních akcích je mají na starosti atd.
    Taky si dodnes pamatuji co mi paní učitelka u zápisu řekla. Byla jsem malá,až v srpnu mi mělo být šest, vážila jsem 16,5 kg a ona pravila: Koukej přibrat, nebo tě cestou do školy odnese vítr, budeš si muset dávat do aktovky cihlu! Nikdo si nedovede představit co se mi honilo v mozečku a jak jsem s vyděšeným kukučem každé ráno z okna sledovala zda nefouká vítr....Trauma skoro na celou první třídu....:)

    OdpovědětVymazat
  3. Adrianka dnes měla jako první pomocnici moc sympatickou Adélku ze třetí třídy,a bylo na ni vidět,že se jí ve škole moc líbilo,jenže naše Anynka je velikánský trémista,snad větší než já,naštěstí jsme nepotkaly takovou paní učitelku,která by ji ještě více traumatizovala jako Tebe.Upřímně klobouk dolů,že jsi to jako dítě ustála,doufám,že Tvé dětičky měly rozumnější paní učitelky:-)
    Tvé dcerce přeji moc krásný den s budoucími prvňáčky,Janičko:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotečky!Toto uteklo!Je to úžasné...:-)Přejeme hodně štěstí ať se Adriance od září ve škole moc líbí!Monika Kad.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Moni,moc děkuji,uteklo to jako voda,pamatuješ jak jsi si ji chovala v porodnici před těmi šesti lety? Jako včera co?A za nedlouho půjdou k zápisu i naše nejmladší slečny Magdalenka s Emmičkou.Ještě že my zůstáváme stále tak mladé,i když děti to mají asi jinak,včera se mě Adrianka ptala kolik mi je a já 31 a ona? Chytla záchvat smíchu,to jsem tedy dopadla :-D

    OdpovědětVymazat