pátek 20. dubna 2012

9.den po operaci

Ahojky,
včera jsem byla 9.den po operaci a bolesti byli zatím  stejné,na jednom místě jsem měla pocit šílené pálivé bolesti a jakoby vzduchové bubliny,která několikrát denně praskla,a tak jsme jeloi do GHC kliniky,kde mi pan doktor odčerpal vodu z břicha,nic příjemného,ale přežít se to dá,ale doufám,že už bude jen líp a líp.
Ukázka mého operovaného bříška 9.den po o




mám šité vnitřní svaly,odstraněnou jednu pihu,nový pupík a sešitý podbříšek.

6 komentářů:

  1. Radka Novotná Máš můj obdiv!

    OdpovědětVymazat
  2. Libor A Martina Trojanovi Jani jsi obdivuhodná!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ladislava Stejskalová Jani vypadá to báječně...vydrž stojí to za to....

    OdpovědětVymazat
  4. No Jani, husty, asi si to jeste rozmyslim...Mas muj obdiv...

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Tereza Benáčanová
    No Jani, husty, asi si to jeste rozmyslim...Mas muj obdiv...

    OdpovědětVymazat