pondělí 30. dubna 2012

Soutěž

Zkusila jsem na Facebooku soutěžit v básničkách,tuto soutěž vyhlásila Bára Munzarová a světe div se.
Získala jsem 2.místo,na to,že jsem to psala z patra,mě to potěšilo a postupuji do 2.kola,kde je básnička na téma láska

Jaro

Miluji ten jarní čas,
když sluníčko se usměje,
ptáci pozdraví nás zas
a semínko se zaseje.

Já ze zimy se probudím,
a usměji se hned,
když květiny pak uvidím
jak provoněly svět.

Nejradši bych mlčela,
a lítala jak pták,
nebo chvíli tančila
když kvete vlčí mák.

a má odměna je zde


má druhá básnička na téma Láska

Láska
Jana Hlávková

Žít život bez lásky,
bylo by smutné,
nemrač se na vrásky,
to není nutné.

Milovat můžeme,
mladé či staré,
Našemu milému
budem vždy drahé.
Nemůžem větší dar dát,
než své milované milovat

Žádné komentáře:

Okomentovat