neděle 17. června 2012

Dnes byla ale nádherná neděle

Včera jsem manželovi říkala dnešní dopolední plán,ale jak už to tak bývá,vykouřilo se mu to z hlavy,chtěl mě totiž nechat vyspat do růžova,a tak když jsem se probudilo v 9,30,dostal okamžitě spršku,že máme být v 10 v Toulcově dvoře,a protože jsem neměla v tu dobu ani vyčištěné zuby,myslela jsem,že to prostě nemůžeme stihnout,ale manžel mě přesvědčil,že se to stihnout dá.
Užili jsme si s holkama příjemnou dvouhodinku sbíráním a poznáváním bylinek,zpíváním písniček,procházkou i pokocháním domácími zvířátky.

TOULCŮV DVŮR-AKCE:
PUTOVÁNÍ ZA ČESKÝMI ZVYKY A OBYČEJI

































A PO SKONČENÍ  AKCE JSME PŘEMÝŠLELI CO DÁL,DOMŮ SE NÁM TOTIŽ V TOM KRÁSNÉM DNI MOC NECHTĚLO,A TAK JSME SE VYDALI DO PRŮHONICKÉHO PARKU S BOTANICKOU ZAHRADOU ,MÁME ZA S SEBOU ASI 10 KM,JSME UNAVENÍ JAKO MALÉ KOTĚ,ALE  BYLO TO MOC VYDAŘENÉ ODPOLEDNE:-)

PRŮHONICE:
PRŮHONICKÝ PARK S BOTANICKOU ZAHRADOU























































 

Žádné komentáře:

Okomentovat