pátek 15. června 2012

VŠECHNO JE JEDNOU POPRVÉ

Asi se mi budete holky smát,ale jsem typické městské děvče,takže jsem nikdy neměla příležitost ze zavařováním,ne,že by se u nás nezavařovala,ale jako mladou mě to tedy absolutně nezajímalo,nyní jsem dospěla asi do maminkovských let,a chci aby na mě měly mé dcerky vzpomínky jak jsem se otáčela v kuchyni:-)

A tak jsem dnes neodolala,vydala se do obchodu,nakoupila 10 sklenic,nálevku a zavařovací hlavici,ještě jsem si vyrobila nálepky na sklenice a nastříhala ze starého prostěradla čepičky na sklenice.Chtěla jsem vzít holky na samosběr jahod,ale protože byl mrazíky samosběr se nekoná:-(,no co ještě,že máme samoobsluhy a v nich jahody:-D

Moje jmenovky na jahodovou marmeládu:


Dělala jsem marmeládu,podle základního receptu na želírovacím cukru a světe div se,marmeláda je na světě a je chutná,jen aby se do ní nedala plíseň.
Pár fotek z mé dnešní akce:


A aby těch dobrých zpráv nebylo málo,narodilo se dnes miminko Kryštůfek manželové sestřenici Rendě a našemu spolužíkovi ze ZŠ Lukášovi,moc jim gratulujeme:-)

2 komentáře:

  1. tak ta je krásně zavařená,to už se moc nevidí! Jana Mullerová

    OdpovědětVymazat
  2. ty sklenicky jsou roztomile Petra Svobodová

    OdpovědětVymazat