sobota 8. září 2012

Zase o rok starší a snad i moudřejší

Každý jsme se někdy narodil,někdo o něco dřív,někdo o něco později a i já se jednoho dne narodila.
Psalo se  8.9.1980 když mě maminka porodila o 6 týdnů dřív,s váhou 2,20, v 9,50 dopoledne.
A asi jako každá máma byla pyšná na mě i na sebe:-)
Život plyne jako voda,uběhlo už 32 let,sama jsem maminkou tří rošťand a jsem pyšná na sebe i na ně:-D
Život mi mnohé dal i vzal,za těch pár let co tu po tom světě chodím,ale nelituji ani jedné rány,kterou jsem od života dostala,vždycky mě to poučilo a posunulo o něco dál. 
A já si troufám říct,že nejsem jen starší,ale snad i moudřejší.
Takže se raduji s každým dalším rokem a přeji si,aby ty rány nebyly příliš bolestivé.
                                     já,když mi byl rok:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat